Τι το θέλουμε το μωρό;
zoom in

Γεια χαρά! Με λένε Αγγελική.
Η μαμά μου φτιάχνει σοκολατένια μπισκότα και ο μπαμπάς με πηγαίνει σινεμά. Είναι ωραία η ζωή χωρίς αδελφάκια! Οι γονείς ασχολούνται όλη την ώρα μαζί σου και σου κάνουν όλα τα χατίρια! Ώσπου, ένα βράδυ, μου είπαν ότι θα έρθει ένα μωράκι στην οικογένεια.
"Γιατί; Εγώ δεν τους φτάνω;" σκέφτηκα με αγανάκτηση. Και βάλθηκα να τους αποδείξω ότι εγώ είμαι το καλύτερο μωρό του κόσμου. Δεν έπιασε όμως...
Ο μπέμπης ήρθε και μαζί του ήρθαν τα πάνω κάτω!

Μαίρη Γραμμένου (Μεταφραστής)


Roser Capdevila (Συγγραφέας)


Δείτε όλα τα βιβλία του συγγραφέα

Εκδότης:
Τόπος Έκδοσης:
Αθήνα
Τόμος:
1
Δέσιμο:
Σκληρόδετο
Σελίδες:
56
Διαστάσεις:
23x17
Βάρος:
0.253 κιλά

Αξιολογήσεις

Γράψε μια αξιολόγηση